پد ماوس هدیه و تبلیغاتی A4

  • پد ماوس A4 یکی از رایج‌ترین انواع پد ماوس با ابعاد استاندارد 20×24 است و به راحتی با هر اندازه میز کار متناسب می‌شود.
  • پد ماوس یکی از اقلام پرکاربرد و پرمصرف روی میز کار را به خود اختصاص می‌دهد. اگر در هنگام کار با رایانه یا لپ‌تاپ از ماوس استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد به یک پد ماوس خوب نیاز پیدا کرده‌اید.
  • در دنیای هدایای تبلیغاتی، پدماوس می‌تواند یکی از ساده‌ترین و در عین حال تأثیرگذارترین اقلام موجود در بازار می‌باشد، چرا که طیف استفاده گسترده‌ای دارد. یکی از نکات بارز در چاپ تبلیغاتی روی پد ماوس این است که می‌توان طرح یا لوگوی مجموعه را روی آن به‌زیبایی هرچه تمام چاپ کرد و در تیراژ بالا به عنوان هدیه یا اشانتیون در اختیار مشتری گذاشت. هم‌چنین با توجه به قیمت مناسب پد ماوس‌های خام، درج تبلیغات روی پد ماوس یکی از به‌صرفه‌ترین روش‌ها است. 
  • ما در مؤسسه آرام پد ماوس‌های خود را با رویه‌‌ی پلی استر و لایه‌ی زیرین از جنس سیلیکون به مشتریان محترم عرضه می‌کنیم. این جنس پارچه برای چاپ سابلیمیشن بهترین گزینه است و لایه سیلیکونی باکیفیت نیز ضد لغزش روی میز شماست و عمر طولانی و بادوامی را خواهد داشت.
  • به منظور چاپ طرح روی پارچه‌ی پلی استر این پد ماوس‌ها، بایستی از روش‌های خاص چاپ مانند سابلیمیشن استفاده کرد (برای آشنایی بیشتر با چاپ سابلیمیشن، به این مقاله سری بزنید.)

نحوه سفارش

ما در مؤسسه آرام با بهترین و به‌روزترین روش‌های چاپ آماده پیاده‌سازی هر نوع لوگو یا طرح تبلیغاتی شما مشتریان محترم هستیم.

شما می‌توانید تعداد، سایز و طرح مورد نظر خود را سفارش دهید.

شما هم‌چنین می‌توانید به تعداد عمده پد ماوس خام از مؤسسه آرام سفارش دهید. برای سفارش از راه‌های زیر با ما تماس بگیرید 

یا از طریق این لینک، از فروشگاه آرام انواع پد ماوس را خریداری نمایید:

تلفن تماس مؤسسه آرام: 33972416-021

واتساپ: 09368236340

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...